Умови гарантійного обслуговування
Гарантійний термін: 6 місяців починаючи з дати продажу. (Якщо гарантійний термін відрізняється або гарантійного обслуговування немає на конкретний товар цю інформацію Вам надасть консультант)
Дата продажу: це той календарний день в який транспортна компанія передала товар клієнтові. Ця інформація є фіксованою перевізником.
Гарантійний ремонт товару:
Отримуючи товар ви погоджуєтеся з положеннями викладеними в даному документі. Назва товару, кількість, ціна записується від руки. За якість гарантійного ремонту відповідальність несе сервісний центр виробника. Якщо сервісного центру виробника немає в Україні товар приймаємо ми, виключно через відправку Новою Поштою, вартість доставки сплачує клієнт. У разі неможливості ремонту ми замінимо товар, якщо такого товару немає або його потрібно очікувати більше 30 днів ми повернемо кошти. Увага, гарантійне обслуговування не діє на товар який йде у подарунок до основного товару.
Для гарантійного обслуговування потрібно надати:
Товар з повною комплектацією та упаковкою, гарантійний талон, в деяких випадках необхідний документ підтверджуючий оплату (підходять чеки Нової Пошти, електронні чеки, банківські виписки). Висновок сервісного центру обсвʼязковий з відміткою про те, що товар має «істотний недолік» та не може бути відремонтований, за умови що авторизований сервісний центр існує в Україні.
Вам можуть відмовити у гарантійному обслуговуванні у випадку:
- Порушення цілісності гарантійних пломб чи їх відсутності;
- Наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи інших осіб,стихії;
- Порушення правил експлуатації, використання не по призначенню. Несанкціонованого ремонту або зміни компонентів товару;
- Якщо серійний або lMEl номер, що знаходиться в пам’яті виробу змінений, стертий або не може бути ідентифікований;
При відсутності авторизованого сервісного центру обслуговування Вашого товару в Україні, пишіть звернення на нашу електронну адресу: moto360.com.ua@gmail.com або телефонуйте на актуальний номер телефону вказаний на сайті де ви замовляли товар.
Повернення протягом 14 днів
(Якщо вас не задовольняють наступні умови, або ви сумніваєтесь не купуйте товар!!!)
- Товар приймається в робочому стані, якщо він не був використаний (немає ніяких знаків використання).
- В оригінальній упаковці (упаковка не пошкоджена) та у повній комплектації.
- Якщо пройшло більше 14 календарних днів з дня продажу до дня прибуття товару на необхідну адресу, товар не буде прийнято.
Якщо на товарі є будь-які ознаки використання він не буде прийнятий, не підлягає заміні чи поверненню коштів!
Правила повернення товару протягом 14 днів
- Товар відправляється Новою Поштою, іншого способу повернення НЕМАЄ! За доставку оплачує клієнт.
- Адресу та отримувача Вам повідомить наш консультант, зателефонуйте за телефоном вказаним на сайті де ви замовили товар.
- Клієнт повинен відправити товар без НАЛОЖЕНОГО ПЛАТЕЖУ, тобто без зворотньої доставки коштів!!!
- Детальна перевірка товару проводиться у нашому офісі. У відділені Нової Пошти товар не тестується а лише оглядається ззовні.
- Повернення коштів проводиться протягом 2-7 робочих днів на банківську карту клієнта або грошовим переказом Нової Пошти якщо ви не маєте банківської карти.